2.3 vr5 nera traukos

Sukūrė Vartotojas 2013-10-17
2013-10-17 17:55
Sveiki noriu pasiteirauti.
vw passat 2.3 vr5 problema tokia:

sunkiai traukia burbuliuoja šiek tiek variklis, kaip kad nedirbtu vienas cilindas. Tikrinau zvakes laidus viskas okei vienam cilindre tik silpnoka kibirkštis bet su kita zvake ir kitu laidu tas pats. pakeiciau oro srauto matuokle nes darant diagnostika pasake kad neveikia, taciau nuemu fiske nuo pakeistos vistiek jokiu ženklų neduoda variklis kaip kad neveiktu tas pats su variklio dačiku kuris stebi velenelius nuemus fiške niekas nesikeičia diagnostikoj pasake jog nemato dačikas cilindro darbų. Pirežastis kuria nustate IŠSITAMPIUSI GRANDINĖ -ar tai gali buti bėda, jokiu pašaliniu garsu negirdžiu iš variklio puses.. kodėl gali neveikti oro srauto matuokle jei nauja ?? ar gali buti problema daviklyje ir oro srauto matuokleje?
2013-10-17 18:07
Siap geriau klausti Overboosted tokiu dalyku kai jo ekscelencija teiksis ilysti i formuma.Gal ir gali teoriskai, bet abejoju.Sitiems varikliams kartelrio alsuoklio menkiausias nesandarumas sukelia toki specifini darbo netolyguma, atrodo kad dirba ne visi kausai.Man buvo su W8(exVR) viska perejau sukeiciau o paaiskejo kad sueizejes karterio alsuoklkis buvo kaltas.Draugui buvo irgi su W12 Phaetone tai jis spejo jau rites ir zvakes pasikeisti ir poto uvare i diagnostika sako karterio alsuoklis, paziuri -atrodo kad jis geras, is pirmo zvilgsnio, deje.ATidziau apziurejus radom smukliu trukimu kur lieciasi prie variklio.Naijas kainuoja 240 litu .Gali paziureti ardymo nedaug arba isvis nereik ardyti.Laikinai gali kuro slanga istatyti.
2013-10-17 18:16
2013-10-17 18:07 rašė: Siap geriau klausti Overboosted tokiu dalyku kai jo ekscelencija teiksis ilysti i formuma.Gal ir gali teoriskai, bet abejoju.Sitiems varikliams kartelrio alsuoklio menkiausias nesandarumas sukelia toki specifini darbo netolyguma, atrodo kad dirba ne visi kausai.Man buvo su W8(exVR) viska perejau sukeiciau o paaiskejo kad sueizejes karterio alsuoklkis buvo kaltas.Draugui buvo irgi su W12 Phaetone tai jis spejo jau rites ir zvakes pasikeisti ir poto uvare i diagnostika sako karterio alsuoklis, paziuri -atrodo kad jis geras, is pirmo zvilgsnio, deje.ATidziau apziurejus radom smukliu trukimu kur lieciasi prie variklio.Naijas kainuoja 240 litu .Gali paziureti ardymo nedaug arba isvis nereik ardyti.Laikinai gali kuro slanga istatyti.:thumbup:
o kodėl tada galetu neveikti oro srauto matuokle jei pakeista?
2013-10-17 18:19
Situ varikliu lyga ir yra grandines issitampimas, dazniausiai pasireiskia bent jau as pastebejau prie 220 tukstanciu, pasitaike 2 varikliai su tokiais simtomais, seip kad tuo isitikinti reikia prasiardyti ir paziureti grandines stovi, tada bus aisku viskas, taipogi teko susidurti dazniausiai su nissanais issitampidavo grandines, variklio garsas dazniausiai beveik nepasikeisdavo, tik netolygiai dirbdvo, traukos nebuvo, blogai vesdavosi ir t.t
2013-10-17 18:24
2013-10-17 18:19 rašė: Situ varikliu lyga ir yra grandines issitampimas, dazniausiai pasireiskia bent jau as pastebejau prie 220 tukstanciu, pasitaike 2 varikliai su tokiais simtomais, seip kad tuo isitikinti reikia prasiardyti ir paziureti grandines stovi, tada bus aisku viskas, taipogi teko susidurti dazniausiai su nissanais issitampidavo grandines, variklio garsas dazniausiai beveik nepasikeisdavo, tik netolygiai dirbdvo, traukos nebuvo, blogai vesdavosi ir t.t
Nu tep tep.truputi kitas klausimas sorry nevisai i tema.Kokie yra simptomai kai FSI kasnors negerai?I ka atkreipti demesi, isviso kad 3, 2 pirmiausiai iseina is rikuotes?Purkstukai?Kaip pastebeti kad jie jau atitarnave?Gal patartum?
2013-10-17 18:41
2013-10-17 18:19 rašė: Situ varikliu lyga ir yra grandines issitampimas, dazniausiai pasireiskia bent jau as pastebejau prie 220 tukstanciu, pasitaike 2 varikliai su tokiais simtomais, seip kad tuo isitikinti reikia prasiardyti ir paziureti grandines stovi, tada bus aisku viskas, taipogi teko susidurti dazniausiai su nissanais issitampidavo grandines, variklio garsas dazniausiai beveik nepasikeisdavo, tik netolygiai dirbdvo, traukos nebuvo, blogai vesdavosi ir t.t
2013-10-17 18:24 rašė: Nu tep tep.truputi kitas klausimas sorry nevisai i tema.Kokie yra simptomai kai FSI kasnors negerai?I ka atkreipti demesi, isviso kad 3, 2 pirmiausiai iseina is rikuotes?Purkstukai?Kaip pastebeti kad jie jau atitarnave?Gal patartum?
Seip patarciau daugiau 100k pravaziavusios neiimti, labai brangus malonumas poto islaikyti sita varykli:( ant salto turi uzsivesti be jokiu pasaliniu garsu, jei yra uzvedant ant salto grandinei pzdc teko karta susidurti, ir seip pazystami motoristai sake, kad grandines pas juos ilgai netarnauja...
2013-10-17 18:44
2013-10-17 18:19 rašė: Situ varikliu lyga ir yra grandines issitampimas, dazniausiai pasireiskia bent jau as pastebejau prie 220 tukstanciu, pasitaike 2 varikliai su tokiais simtomais, seip kad tuo isitikinti reikia prasiardyti ir paziureti grandines stovi, tada bus aisku viskas, taipogi teko susidurti dazniausiai su nissanais issitampidavo grandines, variklio garsas dazniausiai beveik nepasikeisdavo, tik netolygiai dirbdvo, traukos nebuvo, blogai vesdavosi ir t.t
2013-10-17 18:24 rašė: Nu tep tep.truputi kitas klausimas sorry nevisai i tema.Kokie yra simptomai kai FSI kasnors negerai?I ka atkreipti demesi, isviso kad 3, 2 pirmiausiai iseina is rikuotes?Purkstukai?Kaip pastebeti kad jie jau atitarnave?Gal patartum?
2013-10-17 18:41 rašė: Seip patarciau daugiau 100k pravaziavusios neiimti, labai brangus malonumas poto islaikyti sita varykli:( ant salto turi uzsivesti be jokiu pasaliniu garsu, jei yra uzvedant ant salto grandinei pzdc teko karta susidurti, ir seip pazystami motoristai sake, kad grandines pas juos ilgai netarnauja...
Ir dar pastebeta, kad pasaliniai garsai dazniausiai atsiranda is desines puses, itempejas kazkaip nelabai laiko pas juos sitas...
2013-10-17 18:48
2013-10-17 18:24 rašė: Nu tep tep.truputi kitas klausimas sorry nevisai i tema.Kokie yra simptomai kai FSI kasnors negerai?I ka atkreipti demesi, isviso kad 3, 2 pirmiausiai iseina is rikuotes?Purkstukai?Kaip pastebeti kad jie jau atitarnave?Gal patartum?
2013-10-17 18:41 rašė: Seip patarciau daugiau 100k pravaziavusios neiimti, labai brangus malonumas poto islaikyti sita varykli:( ant salto turi uzsivesti be jokiu pasaliniu garsu, jei yra uzvedant ant salto grandinei pzdc teko karta susidurti, ir seip pazystami motoristai sake, kad grandines pas juos ilgai netarnauja...
2013-10-17 18:44 rašė: Ir dar pastebeta, kad pasaliniai garsai dazniausiai atsiranda is desines puses, itempejas kazkaip nelabai laiko pas juos sitas...
Turbut grandinės itempejas?Na bet vaziuoja tai smagiai, siulo A3 q ir B6 4mot su tokiu motoru tai mastau:)
2013-10-17 18:50
Nu penktadieniui sutariau su motoristu paaiškės pakeitus grandine gali buti toks variantas kad atsigautu oro srauto matuoklis ir daviklis matyti pradetu>
p.s dėkuj už pagalba.
2013-10-17 18:58
2013-10-17 18:41 rašė: Seip patarciau daugiau 100k pravaziavusios neiimti, labai brangus malonumas poto islaikyti sita varykli:( ant salto turi uzsivesti be jokiu pasaliniu garsu, jei yra uzvedant ant salto grandinei pzdc teko karta susidurti, ir seip pazystami motoristai sake, kad grandines pas juos ilgai netarnauja...
2013-10-17 18:44 rašė: Ir dar pastebeta, kad pasaliniai garsai dazniausiai atsiranda is desines puses, itempejas kazkaip nelabai laiko pas juos sitas...
2013-10-17 18:48 rašė: Turbut grandinės itempejas?Na bet vaziuoja tai smagiai, siulo A3 q ir B6 4mot su tokiu motoru tai mastau:)
Taip grandines itempejas, trauka pas juos nebloga, kol gyvi dar:D
2013-10-17 19:46
2013-10-17 18:44 rašė: Ir dar pastebeta, kad pasaliniai garsai dazniausiai atsiranda is desines puses, itempejas kazkaip nelabai laiko pas juos sitas...
2013-10-17 18:48 rašė: Turbut grandinės itempejas?Na bet vaziuoja tai smagiai, siulo A3 q ir B6 4mot su tokiu motoru tai mastau:)
2013-10-17 18:58 rašė: Taip grandines itempejas, trauka pas juos nebloga, kol gyvi dar:D
Dekui uz pagalba turesiu omenyje.Idomu kaip purkstukai, skaiciau kad net nera 3, 2V6 varikliui LPG irangos, yra tik nedaugeliui kitu FSI ir TSI nes turi dirbti kaip dyzelis tai benzu tai dujom nes purkstukai perkaista nuo degimo kameros jei tik dujom vazineji, todel intervalais turi but paduodamas skirtingas kuras DUJOS-BENZAS na vnz fucking ekonomija.Jau geriau i toki varikli deti flexfuel emuliatoriu.Chebra kuri Svedijoje montuoja FLEX-FUEL modulius sake kad isvis arkliu prisideda nemazai kai FSI su etaniliu vaziuoja.

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti