Ar gali kaisti variklis del duju reduktoriaus nuoseklaus pajungimo?

Sukūrė Vartotojas 2012-04-05
2012-04-05 16:31
Sveiki. Citroen 2.0 turbo.
Duju reduktorius pajungtas nuosekliai -> variklio blokas -> reduktorius -> peciukas -> ausin.skys. bakelis

Pas kitus maciau pajungta lygiagreciai peciukas ir reduktorius ir viskas i ausinimo bakeli.

Ar gali buti kad nuosekliai pajungus neuztenka skyscio pompos nasumo? vietoj stovint kyla, vaziuojant iskart nusileidzia iki 90.
2012-04-05 17:36
2012-04-05 16:31 rašė: Sveiki. Citroen 2.0 turbo.
Duju reduktorius pajungtas nuosekliai -> variklio blokas -> reduktorius -> peciukas -> ausin.skys. bakelis

Pas kitus maciau pajungta lygiagreciai peciukas ir reduktorius ir viskas i ausinimo bakeli.

Ar gali buti kad nuosekliai pajungus neuztenka skyscio pompos nasumo? vietoj stovint kyla, vaziuojant iskart nusileidzia iki 90.
patikrink ar pompa aplamai varineja skysti per magistrale?
3586 / 0
2012-04-05 17:50
gali buti kad sparneliai nulankstyti yra kai kurie ir davus gaza pradeda varineti kazkiek o ant laisvu nevarineja
2012-04-06 08:15
Pompa nauja....
2012-04-06 08:55
2012-04-06 08:15 rašė: Pompa nauja....
pasitikrink termostata ir ventiliatoriaus davikli ziurint kiek kaista, stovint niera ausinimo pradejus vaziuoti oro srautas pradeda ausinti ir krenta temperatura.arba paprasciausiai oro kamstis susidare
4243 / 0
2012-04-06 09:14
kaip nuosekliai gi ?????? gi pagrindini storoji slanga pajungta butu tai butu nuosekliai , o cia peciuko slangyte taip ar taip ant savaimines cerkuliacijos ligegreciai pajungta panasiai kaip butuose radiatoriai. beto kas deda dujas i turbo auto??

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti