citroen xantia

Sukūrė Vartotojas 2010-02-01
2010-02-01 20:18
kas galėtų pasakyti kodėl išvarė per matuoklę tepalus? .Alsuoklis buvo švarus.



2010-02-01 21:33
Papasakok viska nuo pradziu kaip tai ivyko.. Uzkuriai auto ir kas toliau?
2010-02-01 21:46
tai gal visas ausinimo skystis subego i karteri?
2010-02-02 10:34
Buvo saltos (-25)trys dienos per kurias nesusiprotėjau užkurti mašinos.Važiuoti niekur nereikėjo.Kai užkūriau mašiną ir pajudėjau iš vietos pamačiau tepalų balą.Pakėliau dangtį , o ten per tepalų matuoklę purškia tepalai. Apžiūrėjo išmanantis alsuokį , jis buvo svarus. Prisipyliau tepalų normą.Važinėju , nes nustojo purkšti tepalus, bet pradėjo rastis po mašina ant žemės tepalų nedidelės dėmės.Kas čia atsitiko? Gal jau mašiną amžinan poilsin išleist?
2010-02-02 12:32
2010-02-02 10:34 rašė: Buvo saltos (-25)trys dienos per kurias nesusiprotėjau užkurti mašinos.Važiuoti niekur nereikėjo.Kai užkūriau mašiną ir pajudėjau iš vietos pamačiau tepalų balą.Pakėliau dangtį , o ten per tepalų matuoklę purškia tepalai. Apžiūrėjo išmanantis alsuokį , jis buvo svarus. Prisipyliau tepalų normą.Važinėju , nes nustojo purkšti tepalus, bet pradėjo rastis po mašina ant žemės tepalų nedidelės dėmės.Kas čia atsitiko? Gal jau mašiną amžinan poilsin išleist?
Pazystamui buvo panasi situacija, bet jam isstume rieboksli ant paskyrstymo velenelio, taip pat isvare visa alyva., nes vaziavo ir nemate, kol lempute uzsidege spaudimo..Nu ir alsuoklis buvo svarus..Idejo nauja rieboksli ir vsio gerai.. Gal cia tiesiog su salciu susija, alyva uzstingus, tai ir vyksta tokie procesai.. O siaip tai sakyciau stebek variklio darba, alyvos lygi, neatmetamas variantas, kad kompresija papuola i karteri, gal ziedai prikepe ar stumoklis pradeda pradegt.. Bet cia tik speliones..
2010-02-02 15:25
Dėkui "Karmaziniui"už patarimus
2010-02-02 21:25
2010-02-02 15:25 rašė: Dėkui "Karmaziniui"už patarimus
Ner uz ka.. But gerai, kai isaiskes tikra priezastis, kad parasytai kas buvo.. Idomu. :D
2010-02-03 08:47
2010-02-02 10:34 rašė: Buvo saltos (-25)trys dienos per kurias nesusiprotėjau užkurti mašinos.Važiuoti niekur nereikėjo.Kai užkūriau mašiną ir pajudėjau iš vietos pamačiau tepalų balą.Pakėliau dangtį , o ten per tepalų matuoklę purškia tepalai. Apžiūrėjo išmanantis alsuokį , jis buvo svarus. Prisipyliau tepalų normą.Važinėju , nes nustojo purkšti tepalus, bet pradėjo rastis po mašina ant žemės tepalų nedidelės dėmės.Kas čia atsitiko? Gal jau mašiną amžinan poilsin išleist?
2010-02-02 12:32 rašė: Pazystamui buvo panasi situacija, bet jam isstume rieboksli ant paskyrstymo velenelio, taip pat isvare visa alyva., nes vaziavo ir nemate, kol lempute uzsidege spaudimo..Nu ir alsuoklis buvo svarus..Idejo nauja rieboksli ir vsio gerai.. Gal cia tiesiog su salciu susija, alyva uzstingus, tai ir vyksta tokie procesai.. O siaip tai sakyciau stebek variklio darba, alyvos lygi, neatmetamas variantas, kad kompresija papuola i karteri, gal ziedai prikepe ar stumoklis pradeda pradegt.. Bet cia tik speliones..
Per speigus keisti dalykėliai vyksta;konkrečiai Audi Allroad 2006m kai spustelėjo virš 20 šaltuko, "prakiuro"kardano riebokšlis, gerai kad iškart patebėjom, auto rida tebuvo tik 160 tukst.km, priesh atsalima viskas buvo ok.

2010-02-07 13:47
Turėjau tokių bėdų su XM.Yra tokia žarnelė, kuri jungia karterį su alsuokliu, tai toje žarnelėje susikaupia tokių gelsvų putų, kurios esant dideliam šalčiui sušąla, ko pasekoje, mano atveju, tepalą išvarė per duslintuvą.Nuėmiau žarnelę, šilumoje praploviau karštu vandeniu, pripyliau reikiamą kiekį tepalo ir tiek žinių...Tiesa, padūmijo, kiol išdegė duslintuve susikaupęs tepalas.
2010-02-07 22:05
apvažinėjau ne vieną meistrą, bet taip ir nenustatė dėl ko tuos tepalus išvarė per matuoklę.Vienintelę priežastį randa , kad buvo įšalus mašina ir vienoje žarnoje(tose kur iš variklio išeina) rado nedidelį kiekį gelsvų pieno putų pavidalo masės. Atseit variklis negavo "kvėpuot" Taip man meistras išaiškino, o dėl tepalo balų randamų po mašina liepė nusiplaut variklį ir visas kitas tepalu aplaistytas detales ir tada žiūrėt kas bus, bet ir be plovimo matau jog po mašina mažėja tepalų lašų, o mašinoje kaip ir nedingsta tepalai. Ar turi tepalai šaltyje savybę tūriu sumažėt? Matuoklė atšilus orams kaip ir rodo daugiau tepalų, negu rodė per speigus.O gal man ...:)

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti