Dyzelinis variklis. Patarkit kas gali buti???

Sukūrė Vartotojas 2009-12-14
2009-12-14 07:57
Sveiki, noreciau kreiptis i jus, gal galite pasakyti, patarti kas gali buti??? Ford Mondeo 02m 85kw variklis TDDi, kai tik uzvedi variklis dirba nestabiliai ir gan didele vribracija, gal nuo to kad saltas? su kurimu problemu nera. Bet apsukos laikosi 1000rpm zonoje bet nedaugiau ir kartais krenta ir vel viskas normaliai po 1-2min variklis pradeda dirbti tolygiai. Su trauka problemu nera. Kas cia galetu but?
2009-12-14 09:37
reiktu pasiziureti purkstukus gali vienas is ju saltas blogaj veikti
2009-12-14 10:14
Saltas variklis visada dirba garsiau. Bet jei variklis "purtosi" greiciausiai netiksliai dirba kazkuris cilindras. Beda gali sleptis kuro padavime. Pasitikrink purkstukus.
2009-12-14 14:17
atsiprasau, kad suklydau. As sian ryte paskaiciavau tai 15sec mazdaug tokie nesklandumai, o veliau viskas puiku :) bet vasara ta pati problema budavo.
2009-12-14 17:05
Dar noreciau, gal turit kokiu pasiulymu, ar buvot susidure?
2009-12-14 17:14
nieko cia blogo man tas pats buvo kartais viskas ok kartais truputi pasipurto ir toliau graziai dirba.tepalai kokie i pilti ar laiku budavo keiciami?
2009-12-14 17:23
Originalus is Ford centro :) automobilis yra labai priziurimas. Keiciau pries keleta tusktanciu.
2009-12-14 17:58
diagnostika bandik dariti.
2009-12-14 19:58
Diagnostika dariau Dyzel Servis. Tai nieko nerado, kas gali buti. Sako siurblis slegio nesudaro, gali taip but?
2009-12-14 20:20
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
2009-12-14 21:06
pasitikrink pakaitinimo žvakes, gali būti, kad viena nedirba ir kol išsispjaudo variklis purtosi (gali virsti mėlinais dūmais), purkštukai taip pat gali, siurblys ir, bet tada sunkiai kurtusi ir reiktu ilgiau pasukti starteriu.

mano patarimas pradėti nuo žvakiu
2009-12-14 21:13
Kurimo problemu nera, is puse prasukimo uzsikuria :) Jo pastebiau, kad meta dumeli tuo metu.
2009-12-14 21:48
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
2009-12-14 21:51
2009-12-14 19:58 rašė: Diagnostika dariau Dyzel Servis. Tai nieko nerado, kas gali buti. Sako siurblis slegio nesudaro, gali taip but?
Reikia tada tikrint kiek spaudimo duoda siurblys.
2009-12-14 21:53
Bet vat tas dumelis ir atsiranda, kai variklis dirba netolygiai tu 15s. O seip net gazo daugiau duodant, apie juoda duma net kalbos nera :) na cia kai pasyla variklis turiu omenyje :)

2009-12-14 21:59
2009-12-14 21:53 rašė: Bet vat tas dumelis ir atsiranda, kai variklis dirba netolygiai tu 15s. O seip net gazo daugiau duodant, apie juoda duma net kalbos nera :) na cia kai pasyla variklis turiu omenyje :)

kol kas neteko matyti dyzelio be juodo dumo. dar nesukurta lig siolei dyzeline sistema, kuri staiga gavusi akseleracijos staiga sudegintu visa kura. Nesudegina pilnai viso kuro uz tai ir duma juoda meta.
2009-12-14 22:03
maciau ir net daug tu tdi kad nemeta dumo ir virs 4000aps arba vos vos...
2009-12-14 22:08
2009-12-14 22:03 rašė: maciau ir net daug tu tdi kad nemeta dumo ir virs 4000aps arba vos vos...
Turiu omeny staiga uzgazavus, tai visi dyzeliai meta. Kiek maciau ir nauji ir seni, tik naujesniuose gal ne tiek, ne taip i akis "krenta":)
2009-12-14 22:18
maniske a4 nemeta visai jokio dumo, nei salta nei silta, nei juodo, nei melyno.tiesa va dbr kai pasalo tj ryte balta meta:D
2009-12-14 22:26
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
2009-12-14 22:57
galiu nufilmuoti medziaga, kad jokio isviso dumo nera nei vasara nei ziema, gazuojant :) Mane stebina tai kaip dumija A6 2.5tdi cepelinai. Ir susimastau kodel mano nedumija :)
2009-12-14 23:01
man irgi taip atrodo, kad jus patys tiesiog nepamatot to dumo ismetimo, kai elas sako - kokso davus, vaziuodami. Nes kiek keliuose teko matyt ivairiu dyzeliu, tai kai, pvz., lenkia ka nors ir staiga apsuku duoda, tai visa laika dumo juodo duoda.
2009-12-14 23:03
2009-12-14 22:18 rašė: maniske a4 nemeta visai jokio dumo, nei salta nei silta, nei juodo, nei melyno.tiesa va dbr kai pasalo tj ryte balta meta:D
1.9tdi 66kw:)

2009-12-14 23:04
2009-12-14 22:18 rašė: maniske a4 nemeta visai jokio dumo, nei salta nei silta, nei juodo, nei melyno.tiesa va dbr kai pasalo tj ryte balta meta:D
2009-12-14 23:03 rašė: 1.9tdi 66kw:)

Situ 1, 9tdi tai gal koku 500 maciau su juodais dumais:)
2009-12-14 23:04
zn kad neduoda, nes tenka daug kur vaziuot keliom masinom tj mato meta ar nemeta ir paciam tenka but uz kitos vairo ir matai ar meta tavo auto ar nemeta, susiskambini pasakai kad apsuku duotu ir pan:)
2009-12-14 23:12
nu bet kaip gali dyzelis neduot? tikrai visi duoda, daugiau ar maziau:)
2009-12-14 23:13
nu nzn, galvojau gal misinys per liesas ar dar kas, nu bet kad ne, viskas ok:)buwo laikas kai truputi melyna mesdavo:)praeita ziema, salta uzkurus kratesi varyklis melynas dumas buwo, bet pakeitus pakaitinimo zvakes viskas dingo:)
2009-12-14 23:14
na as del to dumu metimo pastebiu tik tada, kai perjungi pavara esant zemoms apsukoms tada truputeli, va uzvakar praeidinejau tech apziura, jokiu dumu isviso. Ir staigiai duodant gazo, gali but truputelis. Bet ne kaip audi ar bmw 530d greiciausiai su mirusiu varikliu meta kiek koks Kamazas.
2009-12-14 23:15
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
2009-12-14 23:18
pas drauga Golfas TDI 4 85kw pumpaduzis. Tai kai lenkia mane tai padumija. Kai as ji lenkiu jis sako, jog nepastebi dumo, tik tokia lengva kaip sakant pamojavima dumeliu :) nors ir iki 3, 5rpm issuku :)
2009-12-14 23:18
2009-12-14 23:14 rašė: na as del to dumu metimo pastebiu tik tada, kai perjungi pavara esant zemoms apsukoms tada truputeli, va uzvakar praeidinejau tech apziura, jokiu dumu isviso. Ir staigiai duodant gazo, gali but truputelis. Bet ne kaip audi ar bmw 530d greiciausiai su mirusiu varikliu meta kiek koks Kamazas.
Ne tai cia nebutinai del netvarkingo variklio, tokiu atveju labiausiai tiketinas melynas dumas kai tepalas jau dega cilindruose. Tai tu palygink 1, 9l talpa ir 3, 0l, ten vos ne dvigubai kubatura didesne, vienu metu paduoda daugiau kuro tai ir dumu daugiau:)
2009-12-14 23:24
bet supranti, atitinkamai ir 3.0 turi tureti viska ka ir 1.9 variklis kad nemestu tiek dumu kai koks traktorius :)
2009-12-15 12:55
Paskaitias tai manau ten bus parejusi pakaitinimo zvake, bet diagnostikoj turejo ja surast.. Jei siurblys nesudarynetu slegio, tai ji pas tave dumytu, netrauktu, nes tada forsunkes "myza", o ne purskia.. O dumingumas nuo kubaturos nepriklauso, furose varikliai po 10 ar 12 ltr talpos, kuro sanaudos 35ltr/100km, 420 a.j. ir jokio dumelio.
2009-12-15 16:21
2009-12-14 21:06 rašė: pasitikrink pakaitinimo žvakes, gali būti, kad viena nedirba ir kol išsispjaudo variklis purtosi (gali virsti mėlinais dūmais), purkštukai taip pat gali, siurblys ir, bet tada sunkiai kurtusi ir reiktu ilgiau pasukti starteriu.

mano patarimas pradėti nuo žvakiu
kartais ne viską diagnostika parodo, jei pakaitinimo žvakės kaista nevianodai gali ir neparodyti.
2009-12-15 17:17
As kai nevarineju masinu i servisus taisyt, (P.S.pats susitvarkau)tai ir nzn kas ten per procedura ta diagnostika, tik manau, kad turi pasakyt maziausia defekto smulkmena, gal ir klystu..
2010-03-09 03:05
ypac Ford, ai TDCi, turi eco datcikus kurie priziuri kad butu kuo idealiau sudeginamas dyzelis, todel variklis neapkrautas kaip ji begazuotum nemeta absoliuciai jokio dumo, gali svelnu mest kai ant zemu apsuku apkrauni ir duodi angliu, be to sukimo momentu TDCi beveik galingiausi.
2010-03-27 20:21
mano manymu gali buti kaskas su kuru arba su pakaitinimo zvakem kaskas netaip.

2010-04-11 13:04
tokia pati problema buwo , tikrink purkstukus nes ant salto kaskuris kuro nepurskia o pila , o ant silto viskas ok ,
2010-04-11 22:47
2009-12-14 07:57 rašė: Sveiki, noreciau kreiptis i jus, gal galite pasakyti, patarti kas gali buti??? Ford Mondeo 02m 85kw variklis TDDi, kai tik uzvedi variklis dirba nestabiliai ir gan didele vribracija, gal nuo to kad saltas? su kurimu problemu nera. Bet apsukos laikosi 1000rpm zonoje bet nedaugiau ir kartais krenta ir vel viskas normaliai po 1-2min variklis pradeda dirbti tolygiai. Su trauka problemu nera. Kas cia galetu but?
turejau toke pacia problema su vektra 97m. 2.0 dti uzkuri salta ir dirba netolygiai apie 10 20 sekunziu vasaros laiku.beda buvo tame kad is 4 pakaitinimo zvakiu dirbo yik 3 tao tas cilindras kurio nepakaitindavo ir skleisdavo tuos negrazius garsus ir delto budavo vibracija variklio:)

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti