Užia priekiniam rate

Sukūrė Vartotojas 2013-04-03
2013-04-03 19:55
Sveiki. Patarkit kas tai galetu but? didesniu greiciu vaziuojant (nuo 50km/h) ant posukio i desine kazkas užia priekiniam kairiajam rate? ar tai guolis?
2013-04-03 20:05
rašė: ..
bet tai kazkaip idomiai, nes uzia tik i viena puse sukant, i kita visai nieko..
2013-04-03 20:19
rašė: ..
2013-04-03 20:05 rašė: bet tai kazkaip idomiai, nes uzia tik i viena puse sukant, i kita visai nieko..
rašė: ..
aciu labai
2013-04-03 20:40
Koks auto?
2013-04-03 20:45
100 proc, guolis
2013-04-03 20:49
Kad guolis tai ir arkliui aisku, tik reikia pries keiciant tiksliai issiaskinti kuris, nes gali buti pavaru dezes reduktoriaus guolis.Su tokiu entuziazmu galima visus ratu guolius sukeisti po kelis kart ratu aplin visa auto ir rezultatu nebus tik pinigu ismetimas.KOKS AUTO autoriau???Taip kad nereikia lialia zinovai
2013-04-03 21:14
2013-04-03 20:49 rašė: Kad guolis tai ir arkliui aisku, tik reikia pries keiciant tiksliai issiaskinti kuris, nes gali buti pavaru dezes reduktoriaus guolis.Su tokiu entuziazmu galima visus ratu guolius sukeisti po kelis kart ratu aplin visa auto ir rezultatu nebus tik pinigu ismetimas.KOKS AUTO autoriau???Taip kad nereikia lialia zinovai:beer:
rašė: ..
Is dalies tu teisus, taciau reduktoriaus guoliai tai pat daznai iseina saibom, reikia pries keiciant pasikelti auto su autokeltuvu ar garaze su pakeleju ant stovu, kelmu kaip patogiau geriau ant duobes ir ijungus begi sedint uz vairo imest pvz 4, 5 ar 6 saiba o kitas zmogus turiapcioje klausyti.Jei uzia, tai ne rato guolis o pavaru dezes.Rato guolis be apkrovos neuzia.O kai kaukia is reduktoriaus stovint apcioje galima suprasti, kyla iliuzija kad galai zino kuriam rate, bet atidziau pasiklausius nesunku atskirtiNorint efektyviau galima prideti prie reduktoriaus kad ir lentgali.Asmeniskai buvau susidures L.delta integrale, Laguna, Pasat .
2013-04-03 21:30
2013-04-03 20:49 rašė: Kad guolis tai ir arkliui aisku, tik reikia pries keiciant tiksliai issiaskinti kuris, nes gali buti pavaru dezes reduktoriaus guolis.Su tokiu entuziazmu galima visus ratu guolius sukeisti po kelis kart ratu aplin visa auto ir rezultatu nebus tik pinigu ismetimas.KOKS AUTO autoriau???Taip kad nereikia lialia zinovai:beer:
rašė: ..
2013-04-03 21:14 rašė: Is dalies tu teisus, taciau reduktoriaus guoliai tai pat daznai iseina saibom, reikia pries keiciant pasikelti auto su autokeltuvu ar garaze su pakeleju ant stovu, kelmu kaip patogiau geriau ant duobes ir ijungus begi sedint uz vairo imest pvz 4, 5 ar 6 saiba o kitas zmogus turiapcioje klausyti.Jei uzia, tai ne rato guolis o pavaru dezes.Rato guolis be apkrovos neuzia.O kai kaukia is reduktoriaus stovint apcioje galima suprasti, kyla iliuzija kad galai zino kuriam rate, bet atidziau pasiklausius nesunku atskirtiNorint efektyviau galima prideti prie reduktoriaus kad ir lentgali.Asmeniskai buvau susidures L.delta integrale, Laguna, Pasat .
labai idomi diagnostika. jei guoliai reduktoriaus pabire - judindamas pusasi matysi laisvuma.. ir be to, pabirus guoliui ismalamas salnikas ir pradeda myzti transmisija.

reduktoriaus guoliai daug reciau "iseina saibom" nei ratu guoliai. nebent konkretaus modelio.. nes yra probleminiu transmisiju, kurios kencia nuo to

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti