Įdėk skelbimą Įdėk skelbimą - Autogidas.lt pasirūpins pardavimu!

Pagalba

1. Ar skelbimai mūsų puslapyje mokami?


Skelbimo įdėjimas portale Autogidas.lt yra mokamas.


2. Kodėl neįkelia mano nuotraukos?
 
Norėdami, kad Jūsų nuotrauką įkeltų, ji turi būti JPG (JPEG), GIF, PNG, formato ir ne didesnė kaip 4 MB.
 
3. Kaip redaguoti ar ištrinti skelbimą?
 
Patalpinus skelbimą jam suteikiamas redagavimo kodas, susidedantis iš 9 simbolių (pvz: 01homago). Įvedę šį kodą į redagavimo lauką, spauskite mygtuką “Redaguoti/prisijungti“ įveskite redagavimo kodą, bus atidarytas Jūsų skelbimas, kurį galėsite keisti, papildyti ar pataisyti parametrus. Atlikę pageidaujamus redagavimus spauskite „Atnaujinti“ ir Jūsų skelbimas bus atnaujintas. Skelbimo trynimo operacija vykdoma taip pat kaip ir redagavimo. Šiuo atveju Jums reikia spausti mygtuką „Trinti”, kuris yra šalia mygtuko „Atnaujinti”. Paspaudus „Trinti” sistema paprašys patvirtinimo: „Ar tikrai norite ištrinti?”. Paspaudus „Taip” Jūsų skelbimas bus ištrintas.
 
4. Kaip redaguoti ar ištrinti skelbimą, jei ištryniau redagavimo kodą?
 
Jei neturite redagavimo kodo pasinaudokite kodo priminimo forma, esančia Redaguoti/prisijungti skelbimų portalo dešinėje viršutinėje pozicijoje, nuspauskite Priminti kodą, pasirinkite reikiamą funkciją (jei skelbime nenurodytas el.paštas sistema negalės pateikti informacijos el.paštu, tuomet rinkitės priminimą sms‘u)
 
5. Kas tai yra „Registruoti lankytojai”?
 
„Registruoti lankytojai” sritis reikalinga tuo atveju, jei Jūs norite patogiau valdyti savo skelbimus. Prisijungę galėsite redaguoti, trinti, skelbti skelbimus naudodamiesi vienu slaptažodžiu. Jums nereikės po kiekvieno skelbimo įvedimo rinkti redagavimo kodų, kad galėtumėte atlikti išvardintas operacijas. 
 
6. Ar tapti registruotu vartotoju, lankytoju yra mokama?

 
Ne, registracija nemokama.
 
7. Kaip užsiregistruoti?
 
Norint užsiregistruoti reikia spausti ant laukelio ”Dėk skelbimą“ dešinėje pusėje rasite Registruotis funkciją. Tuomet užpildykite registracijos formą. Elektroniniu paštu gausite aktyvavimo nuorodą, kurią paspaudus būsite užregistruoti.


8. Ar galiu registruotoje paskyroje pasipildyti didesnę sumą ir kuriant naujus skelbimus juos aktyvuoti?


Taip. Jūs galite papildyti Piniginę reikiama suma ir juos naudoti skelbimų aktyvavimui ar kitoms papildomoms paslaugoms.


9. Paskyroje nematau papildytų kreditų?


Jeigu nematote papildytų kreditų savo paskyroje, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:

1. Perkraukite Autogidas.lt puslapį;
2. Atsijunkite iš Autogidas.lt paskyros, t.y. nuspauskite nuorodą „Atsijungti“ ir tuomet prisijunkite iš naujo;
3. Jei mokėjote per el. bankininkystę, įsitikinkite, kad mokėjimas patvirtintas ir pinigai nuskaičiuoti; jei kreditų vis dar nematote – prašome išsiųsti mokėjimo kopiją į pagalba@autogidas.lt


10. Kaip galiu atsisakyti prenumeratos?
 
Užsisakę prenumeratą Jūs gaunate prenumeratos patvirtimo laišką į elektroninio pašto adresą, kurį nurodėte prenumeratos formoje. Tame pačiame laiške yra prenumeratos aktyvavimo nuoroda ir prenumeratos atsisakymo nuoroda. Išsaugokite šį laišką. Norėdami atsisakyti prenumeratos paspauskite atsisakymo nuorodą. 
 
11. Ką reiškia deaktyvuotas skelbimas?
 
Deaktyvuotas skelbimas reiškia, jog jo galiojimas yra laikinai sustabdytas. Skelbimas nėra ištrintas, tačiau nerodomas paieškoje. Jūs galite peržiūrėti skelbimą, jį papildyti, redaguoti ir atnaujinti (tuomet peržiūrėję administratoriai jį aktyvuos ir bus matomas paieškoje). 


12. Neleidžia dalyvauti Forume, ką daryti?
 
Norint dalyvauti forume reikia būti „Registruotu lankytoju“. Užėjus į forumą prisijunkite. Skaityti žinutes Forume gali ir neregistruoti lankytojai.
 
13. Noriu matyti tik naujus skelbimus, ką daryti?
 
Detalioji paieška formos laukelyje pasirinkite “Rodyti ne senesnius nei“ pasirinkite „Šios dienos (tik nauji)“ ar kitus variantus.

 

14. Kaip užsakyti KET paslaugas ir kiek tai kainuoja?


KET paslaugos yra viena Nemokamų versijų, kur Apribota pilnoji versija, taip pat rekomenduojama Pilnoji versija – mokama, pasirinkę valandų skaičių prie paslaugos matysite kainą, apmokėję gausite kodą, kurio pagalba prisijungsite prie paslaugos.

 

15. Kaip tapti partneriu?


Norėdami tapti partneriu, prašome užpildyti anketą  http://www.autogidas.lt/dileriu-registracija.html
Su Jumis susisieks vadybininkas ir suteiks visą reikiamą papildomą informaciją apie partnerystės sąlygas.

 

16. Ar galiu užsakyti skelbimų prenumeratą?


Norėdami išsaugoti paiešką ir ją užsiprenumeruoti, prašome atlikti šiuos veiksmus:

1. Atlikite greitąją arba detaliąją Jus dominančios transporto priemonės paiešką.
2. Skelbimų sąrašo viršuje nuspauskite nuorodą "Išsaugoti paiešką" ir Jūsų paieška bus išsaugota. 
3. Nuėję į aplinką „Mano paieškos“, esančią viršutiniame meniu galite užsisakyti skelbimų prenumeratą įvesdami savo el.paštą paspaudę nuorodą "Gauti naujienas el. paštu".

 

17. Kiek kainuoja skelbimo talpinimas Autogidas portale?


Paslaugų kainas matysite suformavę skelbimą.

 

18. Ar galima nepasibaigus skelbimo galiojimui, skelbime patalpinti kitą transporto priemonę ar kitą objektą?


Ne. Parduotos transporto priemonės skelbimas privalo būti ištrintas. Norint parduoti kitą tos pačios markės bei modelio objektą, turi būti sukurtas naujas skelbimas.

 

19. Kodėl redaguojant skelbimą kai kurių laukų negalima redaguoti?


Po skelbimo patalpinimo praėjus 24 val. laikotarpiui, vartotojai negali koreguoti pagrindinės informacijos, tokios kaip markė, modelis. 

 

20. Ar galima rasti jau ištrintą skelbimą?


Ne, negalima. Tokio pobūdžio informacijos suteikimas yra galimas tik gavus oficialų prašymą iš policijos, advokato ar notaro.

 

21. Ar yra galimybė išsisaugoti suformuotas paieškas?


Taip. Išsaugotas paieškas matysite Mano paieškos rubrikoje.

 

22. Kaip gauti sąskaitą/faktūrą už suteiktas paslaugas.


Sąskaitos įmonėms, kai mokama iš įmonės banko sąskaitos, išrašomos bei išsiunčiamos automatiškai, bet ne anksčiau kaip kitą darbo dieną po pavedimo. Jei mokėjimas atliktas iš fizinio asmens banko sąskaitos, tačiau sąskaita reikalinga įmonei arba fiziniam asmeniui, rašykite el.p. buhalterija@vmedija.lt, nurodydami mokėtojo duomenis, mokėjimo datą bei pateikdami gavėjo rekvizitus. PVM sąskaitos faktūros už mokėjimus SMS nėra išrašomos. 

 

23. Ar galiu pasikeisti slaptažodį, telefono numerį ar kitą registruoto vartotojo informaciją?


Taip. Prisijunkite prie registruotos paskyros, pakeitimus atliksite Nustatymai rubrikoje.

 

24. Ar galiu atsisakyti siunčiamos informacijos Pranešimus?


Taip. Prisijunkite prie paskyros, Nustatymai rubrikoje pasirinkite, kurios informacijos nepageidaujate gauti.

 

25. Ar galiu už skelbimą sumokėti iš kito numerio, ne to kuris nurodytas skelbime?


Taip.

Jei iškilo klausimų, rašykite čia
Darbo laikas: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“

Klausimai ir komentarai