Pirmasis Lietuvos ralio čempionato etapas turi specifinę įtaką visam automobilių sportui. Tai – pirmasis didelis sporto renginys šalyje kiekvienais metais, kurį „Utenos ralio“, „Žiemos ralio“ ar kitais vardais žino daugelis lietuvių. Nemažai tautiečių jame ir apsilanko – organizatorių skaičiavimu, apie 50 tūkst.

Kas žmones traukia būti kelias valandas šaltyje? Automobilių sporto gerbėjų šalyje nėra tiek daug – bent jau kiti renginiai negali pasigirti tokiu lankomumu. Tačiau „Halls Winter Rally“ organizatoriai atrado kitą nišą – festivalio. Renginys pozicionuojamas ne tik kaip automobilių sporto, bet ir šeimų šventė, kurioje yra ką veikti tiek jauniems, tiek vyresniems dalyviams. Geriausias to parodymas – šiame video:

Tai yra raktas į renginio populiarumą, nes sportine prasme tiek Lietuvos ralio čempionatas, tiek atskiri jo etapai aukštyn nekyla. Taip, šiemet „Halls Winter Rally“ dalyvavo net keturi tarptautinės R5 klasės automobiliai, tačiau bendras ekipažų skaičius kiekis vos viršijo trisdešimt. Finišą iš jų pasiekė mažiau nei trys dešimtys. Kokybė nugali kiekybę? Tiek daug R5 klasės automobilių Lietuvos ralio čempionato etape dar nėra buvę, tačiau žiūrovams smagu pamatyti ne tik juos, bet ir „galiorką“ – dviem ratais varomus automobilius, kurių vairuotojai dažniau daro klaidas ir nevengia ekstremalių manevrų, kurie nufilmuoti renka tūkstantines peržiūras „Youtube“. Šiemet tokių buvo itin mažai.

Tačiau būtent šis vaikinas iš Panevėžio buvo tikroji Lietuvos žiemos ralio žvaigždė. Nors D. Butvilas buvo greitesnis, nugalėjo ralyje pirmą kartą, tačiau žiūrovams labiausiai įsiminė G. Notkaus šuoliai per tramplinus ir važiavimas, tikrąja tos frazės prasme, „ant ribos“. Geriausi to pavyzdžiai:

Trečią vietą ralyje užėmęs uteniškis Martynas Samsonas ralio žiūrovams taip pat suteikė nemažai progų paploti. Efektingu važiavimu garsėjantis lenktynininkas ilgą laiką važiavo antras, kol viename greičio ruožų padarė klaidą leisdamasis nuo tramplino ir vietoje kovos dėl antros pozicijos turėjo pradėti galvoti apie trečios vietos išsaugojimą – į ją kėsinosi 2016-ųjų Lietuvos ralio čempionas Janis Vorobjovas:

Pirmame Lietuvos ralio čempionato etape trūko kelių žinomų vardų: čia nebuvo Ramūno Čapkausko, Benedikto Vanago, Vaidoto Žalos. Jeigu pirmasis teigė susikoncentruosiantis į žiedines lenktynes, antrasis – į bekelės varžybas, tai V. Žalos planai visuomenei dar nežinomi: raliui skirtą „Mitsubishi“ jis pardavė dar pernai ir neužsiminė apie varžybas Lietuvoje 2017-aisiais.

Tarp dviem ratais varomų automobilių nepralenkiamas buvo Eugenijus Valeiša, pirmą ralio dieną, esant itin sudėtingoms sąlygoms, lenkęs daugelį „Mitsubishi Lancer Evo“ vairuotojų. Antras liko Saulius Trapuila, trečias – Nerijus Malaševičius. Visi jie vairuoja BMW automobilius.