Straipsniai

Vairuotojai dažniausiai lieka nepatenkinti draudimo paskaičiuotomis žalos sumomis (2)

Publikuota 2013-03-25

Vairuotojai dažniausiai lieka nepatenkinti draudimo paskaičiuotomis žalos sumomis

Tik nedidelė dalis vairuotojų dar niekuomet nesusidūrė su situacija, kad tektų kreiptis į draudimo kompanijas atlyginti žalą. Kai kurie iš tų, kurie jau patyrė eismo įvykių, turi žalos vertintojams pastabų.

 

Vidutiniškai 7 iš 10–ies vairuotojų teigia, kad bent kartą jau kreipėsi į draudimo kompanijas dėl transporto priemonių žalos atlyginimo, rodo portalo Autogidas.lt atliktos apklausos rezultatai. Dauguma (beveik pusė – 49 proc.) žalos vertintojų darbu liko patenkinti, sako, kad gavo visą reikiamą informaciją. Dar apie 40 proc. respondentų pripažįsta, kad draudimo kompanijų darbuotojai viską sutvarkė operatyviai, tačiau buvo dalykų, kurie vairuotojams nepatiko. Dar dešimtadalis respondentų liko labai nepatenkinti.

 

Iš Autogidas.lt apklausos rezultatų matyti, kad vairuotojai dažniausiai likdavo nepatenkinti, nes su draudimo kompanijos žalos vertintojais teko ginčytis dėl paskaičiuotos žalos sumos. Vis dėlto dešimtadalis vairuotojų pripažįsta, kad gavo netgi daugiau pinigų, nei reikėjo, nes po automobilio remonto jų dar liko.

 

Nors kartais ir tenka įrodinėti savo tiesą dėl žalos sumos, dauguma vairuotojų vis dėlto pageidauja, kad paskaičiuota suma jiems būtų pervesta į asmeninę banko sąskaitą, o ne patiki savo automobilį draudimo kompanijų siūlomiems automobilių specialistams. Vairuotojai tokį sprendimą motyvuoja tuo, kad patys geba tvarkyti automobilius arba turi pažįstamų, kurie gali tai padaryti už itin gerą kainą.

 

Vos 11 proc. Autogidas.lt respondentų renkasi draudikų siūlomus autoservisus, kad patiems niekuo nebereikėtų rūpintis. Tokio pasirinkimo privalumas, pasak vairuotojų, dažniausiai yra pasiūlomas atsarginis automobilis, kuriuo galima naudotis, kol nuosavas remontuojamas.

 

Dar 15 proc. remontuoja savo apgadintą transporto priemonę jiems patikimame autoservise ir pageidauja, kad draudimo kompanija atsiskaitytų tiesiogiai su automobilį remontavusia įmone. Pasak respondentų, paties išsirinktas autoservisas darbus atlieka kokybiškiau ir greičiau nei draudimo kompanijų pasiūlytasis.

 

Autogidas.lt informacija

Komentarai:

mindaugas 2013-04-16 11:54:55
tu sakai Tomai kad su compensa nebenoretum susidurti,tai patikek manim GJENSIDIGE draudimas du kartus ziauresnis ,ten dirba apsoliuciai nekompetetingi darbuotojai,bent jau klaipedoj,o apie plungeje dirbancius specelistus nebera net kalbos.zodziu uzuojauta tiems kuriems tenka eit i gjensidige draudima
Tomas 2013-04-12 08:12:53
Jo geriausi tai "Compensa" niekada daugiau nenorėčiau turėti su jais reiklalų!

Vardas:
El. paštas:
Saugos kodas:


Pakeisti paveiksliuką
captcha

Paieška straipsniuose

Autogidas.lt informacija: +370 5 207 5057
Darbo laikas: I-V 08:30 - 17:00
Allegro grupės dalis