cipas benzui

Sukūrė Vartotojas 2011-10-08
2011-10-08 16:23
man idomu ar buna cipu benzinui?
2011-10-08 16:38
http://www.chiptuning.lt/index.php?act=viewDoc&docId=5
2011-10-08 16:38
va jei tingi ieskoti
2011-10-08 17:35
Tai benzininiam motorui pagrinde ir buna.. Bet ne visiem, turi but masina su potencialu, o ne pvz fiat tipo 1.4 ;), dazniausiai japonai kai kurie ir vokieciu gamybos kai kurie, kai jau nuvarysi det cipa i savo ecu pas meistra, jis tau pasakys ar verta.. Ka vairuoji? Galiu ir as su laido kolegom pasakyt ar verta..
2011-10-08 19:08
as tai carisma 1.8 16valve 85kw benzas , tesiogines dujos.
2011-10-08 19:31
Tos tiesiogines dujos yra konkretus cipas galimas sakyti, su atskiru valdymo bloku, daugiau kaip nieko ir nebereikia.. Ir taip turetu gerai traukti
2011-10-08 20:08
2011-10-08 19:31 rašė: Tos tiesiogines dujos yra konkretus cipas galimas sakyti, su atskiru valdymo bloku, daugiau kaip nieko ir nebereikia..:smoke::lol: Ir taip turetu gerai traukti
degimo kampo reikia
2011-10-09 09:24
tai sakot kad kad tos tesiogines dujos vietoj cipo, bet ant benzo tai geriau traukia.kiek zinau isidejus cipa tai sukila kw.ar klystu?
2011-10-09 09:43
2011-10-09 09:24 rašė: tai sakot kad kad tos tesiogines dujos vietoj cipo, bet ant benzo tai geriau traukia.kiek zinau isidejus cipa tai sukila kw.ar klystu?
nei klisti nei neklisti.. tiesiog kalbi nesamones.

"cipavimas" toli grazu nereiskia, kad kazkas tau i ECU ides stebuklinga dali ir sukils kW.. taip nebuna, dauguma atveju niekas nieko neda i ecu, o ji tik perprogramuoja. kiek ko pakils po "cipavimo" priklauso ir nuo to kas tavo variklyje yra.. turba, laisvas ismetimas, isiurbimas, pikti paskirstymo velenai ir t.t. pagal tai tau sureguliuos kuro padavima ir degimo kampa - tai ir yra "cipavimas". tiesiogines dujos nera vietoj cipo, jas tik lengviau perprogramuoti.. ypac tam kas jas dejo. benzino padavima valdo vienas kompas, duju padavima - kitas.
2011-10-09 10:33
2011-10-09 09:24 rašė: tai sakot kad kad tos tesiogines dujos vietoj cipo, bet ant benzo tai geriau traukia.kiek zinau isidejus cipa tai sukila kw.ar klystu?
2011-10-09 09:43 rašė: nei klisti nei neklisti.. tiesiog kalbi nesamones.

"cipavimas" toli grazu nereiskia, kad kazkas tau i ECU ides stebuklinga dali ir sukils kW.. taip nebuna, dauguma atveju niekas nieko neda i ecu, o ji tik perprogramuoja. kiek ko pakils po "cipavimo" priklauso ir nuo to kas tavo variklyje yra.. turba, laisvas ismetimas, isiurbimas, pikti paskirstymo velenai ir t.t. pagal tai tau sureguliuos kuro padavima ir degimo kampa - tai ir yra "cipavimas". tiesiogines dujos nera vietoj cipo, jas tik lengviau perprogramuoti.. ypac tam kas jas dejo. benzino padavima valdo vienas kompas, duju padavima - kitas.
na tai kaip reikia ten cipuoti, ar reikia kokia detale nusipirkti, ar tesiog kompa perreguliuoja ir tiek, pas ka vaziuoti, ir kiek mazdaug tai kainuotu?
2011-10-09 11:03
2011-10-09 09:24 rašė: tai sakot kad kad tos tesiogines dujos vietoj cipo, bet ant benzo tai geriau traukia.kiek zinau isidejus cipa tai sukila kw.ar klystu?
2011-10-09 09:43 rašė: nei klisti nei neklisti.. tiesiog kalbi nesamones.

"cipavimas" toli grazu nereiskia, kad kazkas tau i ECU ides stebuklinga dali ir sukils kW.. taip nebuna, dauguma atveju niekas nieko neda i ecu, o ji tik perprogramuoja. kiek ko pakils po "cipavimo" priklauso ir nuo to kas tavo variklyje yra.. turba, laisvas ismetimas, isiurbimas, pikti paskirstymo velenai ir t.t. pagal tai tau sureguliuos kuro padavima ir degimo kampa - tai ir yra "cipavimas". tiesiogines dujos nera vietoj cipo, jas tik lengviau perprogramuoti.. ypac tam kas jas dejo. benzino padavima valdo vienas kompas, duju padavima - kitas.
2011-10-09 10:33 rašė: na tai kaip reikia ten cipuoti, ar reikia kokia detale nusipirkti, ar tesiog kompa perreguliuoja ir tiek, pas ka vaziuoti, ir kiek mazdaug tai kainuotu?
tik "perreguliuoja" kompa. cipa keicia tada, kai is gamyklos ecu atejo su ROM tipo cipu, kuris yra neperprogramuojamas.

o kam tau reikia ji perprogramuoti? jei tikiesi daugiau galios, tai turiu nuliudinti, kad noredamas isgauti daugiau galios is benzininio atmosferinio turesi labiau pasistengti.. nieko apciuopiamo vien perprogramaves ECU negausi
2011-10-09 11:55
2011-10-08 19:08 rašė: as tai carisma 1.8 16valve 85kw benzas , tesiogines dujos.
zmogau neklausinek nk nes ne tokia masina vairuoji is kurios ka nors burti...pigiausias upgrade tau butu parduot sita carisma ir nusipirkt kita masina kuri butu pranasesne arba pakeist varikli. Toks itarimas kad neturi dar suvokimo apie masinas visiskai. cia tas pats kas i tarkim tavo 3310 idet spalvota ekrana kur gali iskart nusipirk rageli su spalvotu ekranu. . .;) tavo atveju minimalus galios padidinimas turetu prasideti nuo atitinkamai sumontuoto sport oro filtro, tinkamo ismetimo sistemos ir pan. siai pradziai paruosk 500-1000 lt. ir dziaukis iki 3-5 kw. prieaugiu ;) dar vienas pigus upgrade kad masina greiciau vaziuotu isimk nereikalingus daiktus is masinos. . .
2011-10-09 18:16
Kur kreives, kur logika ar tik kalbos?Idekite prasom bent vienas realia stendine ant popieriaus ispausdinta KREIVE AG ir NM pries cipavima ir po jo taigi kur jos ????Nepastebejau ne vienos siam forume, tik vieni daugiau pasiskaite technines literaturos, kiti maziau ar isvis zali bet peza 95% siuo klausimu
2011-10-09 19:31
2011-10-09 18:16 rašė: Kur kreives, kur logika ar tik kalbos?Idekite prasom bent vienas realia stendine ant popieriaus ispausdinta KREIVE AG ir NM pries cipavima ir po jo taigi kur jos ????Nepastebejau ne vienos siam forume, tik vieni daugiau pasiskaite technines literaturos, kiti maziau ar isvis zali bet peza 95% siuo klausimu
ir ka tu tuo nori pasakyti?
2011-10-10 12:27
2011-10-09 18:16 rašė: Kur kreives, kur logika ar tik kalbos?Idekite prasom bent vienas realia stendine ant popieriaus ispausdinta KREIVE AG ir NM pries cipavima ir po jo taigi kur jos ????Nepastebejau ne vienos siam forume, tik vieni daugiau pasiskaite technines literaturos, kiti maziau ar isvis zali bet peza 95% siuo klausimu
2011-10-09 19:31 rašė: ir ka tu tuo nori pasakyti?
ne kiek neabejodamas Tamstos ir kai kuriu kitu entuziazmu bei profesionalumu, laukiu konkretumo.Pasigendu overboostintu ir cipintu, ir kt realiai padidinta galia+galingumu kreiviu, kuriose aiskiai matytusi visa amplitude:RPM santykis su AG ir NM pries tiuna ir po jo.Beje, del kai kuriu cipintou neprofesionalumo Tau 200% pritariu.
1829 / 0
2011-10-10 12:37
2011-10-09 18:16 rašė: Kur kreives, kur logika ar tik kalbos?Idekite prasom bent vienas realia stendine ant popieriaus ispausdinta KREIVE AG ir NM pries cipavima ir po jo taigi kur jos ????Nepastebejau ne vienos siam forume, tik vieni daugiau pasiskaite technines literaturos, kiti maziau ar isvis zali bet peza 95% siuo klausimu
2011-10-09 19:31 rašė: ir ka tu tuo nori pasakyti?
2011-10-10 12:27 rašė: :smilewink:ne kiek neabejodamas Tamstos ir kai kuriu kitu entuziazmu bei profesionalumu, laukiu konkretumo.Pasigendu overboostintu ir cipintu, ir kt realiai padidinta galia+galingumu kreiviu, kuriose aiskiai matytusi visa amplitude:RPM santykis su AG ir NM pries tiuna ir po jo.Beje, del kai kuriu cipintou neprofesionalumo Tau 200% pritariu.
cia visu pirma zmones raso kad oki varykli neapsimoka cipuot, is 85 iki 150 nepadidinsi kad ir uz 2tlt
2011-10-12 19:05
man nereikia 150kw as noriu nors koki is 85kw padaryti 100kw.sakot negalima, nieko nesigaus isburti?su cipu tokiu rezultatu nepasieksi?o tai paaiskinkit kaip ant dizelio isidedi kazkoki suduka vadina cipu i kompa pajungi ir tada trukia 30% labiau
2011-10-12 20:13
2011-10-09 18:16 rašė: Kur kreives, kur logika ar tik kalbos?Idekite prasom bent vienas realia stendine ant popieriaus ispausdinta KREIVE AG ir NM pries cipavima ir po jo taigi kur jos ????Nepastebejau ne vienos siam forume, tik vieni daugiau pasiskaite technines literaturos, kiti maziau ar isvis zali bet peza 95% siuo klausimu
2011-10-09 19:31 rašė: ir ka tu tuo nori pasakyti?
2011-10-10 12:27 rašė: :smilewink:ne kiek neabejodamas Tamstos ir kai kuriu kitu entuziazmu bei profesionalumu, laukiu konkretumo.Pasigendu overboostintu ir cipintu, ir kt realiai padidinta galia+galingumu kreiviu, kuriose aiskiai matytusi visa amplitude:RPM santykis su AG ir NM pries tiuna ir po jo.Beje, del kai kuriu cipintou neprofesionalumo Tau 200% pritariu.
Nebegerk energetiniu gerimu.. Kas tau cia des tas kreives? Idek savo, parodyk pavyzdi.. Ideciau aisq, nes man paciam viskas idomu, nepagaileciau stolniko suplot kad pamatuotu kiek arkliu bera, daugiau ar maziau, pvz klp nezinau ar isvis yra "Dyno", nera stopudof, bet girdejau kad vienas garazas zada isirengti netolimoi ateity, konkurencijos netures, gera investicija..
2011-10-12 20:22
2011-10-12 19:05 rašė: man nereikia 150kw as noriu nors koki is 85kw padaryti 100kw.sakot negalima, nieko nesigaus isburti?su cipu tokiu rezultatu nepasieksi?o tai paaiskinkit kaip ant dizelio isidedi kazkoki suduka vadina cipu i kompa pajungi ir tada trukia 30% labiau
padaryt tai padarysi 100 kw, tik ar verta?+ dujos, gali varikli uzlenkti
2011-10-13 01:54
2011-10-09 18:16 rašė: Kur kreives, kur logika ar tik kalbos?Idekite prasom bent vienas realia stendine ant popieriaus ispausdinta KREIVE AG ir NM pries cipavima ir po jo taigi kur jos ????Nepastebejau ne vienos siam forume, tik vieni daugiau pasiskaite technines literaturos, kiti maziau ar isvis zali bet peza 95% siuo klausimu
2011-10-09 19:31 rašė: ir ka tu tuo nori pasakyti?
2011-10-10 12:27 rašė: :smilewink:ne kiek neabejodamas Tamstos ir kai kuriu kitu entuziazmu bei profesionalumu, laukiu konkretumo.Pasigendu overboostintu ir cipintu, ir kt realiai padidinta galia+galingumu kreiviu, kuriose aiskiai matytusi visa amplitude:RPM santykis su AG ir NM pries tiuna ir po jo.Beje, del kai kuriu cipintou neprofesionalumo Tau 200% pritariu.
mielai duociau, bet automatu nlb kas priima ant volu, nes Nm buna dirbtinai pakeltas pradzioj ir su perdavimo laipsniais niuansu yra.. kai pasikeisiu deze butinai idesiu.. bet to reikes palaukti.
2011-10-13 01:56
2011-10-12 19:05 rašė: man nereikia 150kw as noriu nors koki is 85kw padaryti 100kw.sakot negalima, nieko nesigaus isburti?su cipu tokiu rezultatu nepasieksi?o tai paaiskinkit kaip ant dizelio isidedi kazkoki suduka vadina cipu i kompa pajungi ir tada trukia 30% labiau
ne i dyzeli, o i turbodyzeli.. jis turi turbina.. jei tavo butu turbinis variklis ir tau taip butu
1757 / 0
2011-10-13 20:41
kadangi nelabai ismanau, bet vistiek paklausiu, ko butent reikia jei i benzinini motora su turba nori statyti tarpini ausintuva (intercooleri)? na slangos, radikas ir t.t tas suprantama, bet ar reikalingas kompo reguliavimas ir pan?
You serious?
2011-10-13 22:01
2011-10-13 20:41 giedzka rašė: kadangi nelabai ismanau, bet vistiek paklausiu, ko butent reikia jei i benzinini motora su turba nori statyti tarpini ausintuva (intercooleri)? na slangos, radikas ir t.t tas suprantama, bet ar reikalingas kompo reguliavimas ir pan?
jei isiurbimo sistemoj po turbos stovi paduodamo oro temperaturos daviklis, tada nereikia.
1757 / 0
2011-10-13 22:04
2011-10-13 20:41 giedzka rašė: kadangi nelabai ismanau, bet vistiek paklausiu, ko butent reikia jei i benzinini motora su turba nori statyti tarpini ausintuva (intercooleri)? na slangos, radikas ir t.t tas suprantama, bet ar reikalingas kompo reguliavimas ir pan?
2011-10-13 22:01 rašė: jei isiurbimo sistemoj po turbos stovi paduodamo oro temperaturos daviklis, tada nereikia.
jei nera daviklio jo taip pat reikes ir tada programavimas?
You serious?
2011-10-13 23:14
as labai abejoju, kad jo nebutu, nes net atmosferiniai ji turi.
2011-10-14 10:14
2011-10-09 09:24 rašė: tai sakot kad kad tos tesiogines dujos vietoj cipo, bet ant benzo tai geriau traukia.kiek zinau isidejus cipa tai sukila kw.ar klystu?
seniau dedavo bet nelb pasiteisino dabar daugiau deda i dyzeliniu auto . kw pakyla tdl kad cipas nuiima ribotuva kuri idejo gamykla, idejus cipa variklis pasiekia maximalia galia.zinoma pakyla ir sanaudos, bet pirmiau pagalvok ar tau to reikia . mano manymu jei tau 1.8 16v truksta traukos isidejus ta cipa nelb kas ir pasikeis, pirk didesniu varikliu auto ir galvos nesuk (rezultatas tikrai nebus kaip filmuos )

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti