regitra

Sukūrė Vartotojas 2014-01-11
2014-01-11 14:37
nuo kada galima vaziuoti tik 40km/h ?o ne 50km/h mieste
2014-01-11 14:39
ir dar girdejau nebereikes ant begio stabdyti
1829 / 0
2014-01-11 14:40
nuo tada, kai pravaziuoji zenkla"40"
2014-01-11 14:41
2014-01-11 14:40 wagen rašė: nuo tada, kai pravaziuoji zenkla"40"
tai kad girdejau nebegalima isvis vaziuoti 50km/h?
2014-01-11 14:42
as tai turiu teisias b, c, ce bet girdejau tokia nesamone
2014-01-11 14:43
regitroi kas laikos
1687 / 0
2014-01-11 14:53
2014-01-11 14:42 rašė: as tai turiu teisias b, c, ce bet girdejau tokia nesamone:lol:
mažiau reik klausyt, kas ką pasakoja.Yra KET , ir ten viskas parašyta
2014-01-11 14:56
Kas ten regitroj naujo? vel kazka durniai sugalvojo
2014-01-11 15:31
Ne nu ar visai nukvako
2014-01-11 15:58
Negalima viršint 50, jei nėra ženklų didesnio ar mažesnio greičio apribojimo. Tai taip ir gaunasi 40 su viršum.
2014-01-11 16:05
2014-01-11 15:58 rašė: Negalima viršint 50, jei nėra ženklų didesnio ar mažesnio greičio apribojimo. Tai taip ir gaunasi 40 su viršum.
galima virsyti iki 8 km/h ir negalima vaziuot leciau nei 15km/h nei kaip nurodyta tai jai zenklas 50 tai galima vaziuot nuo 35 iki 58 km/h
2014-01-11 16:09
Laikant egzaminą, jei ir viršysi tuos kelis km/h, gali įrašyt jau nekritinę klaidą. O šiaip realiai - taip, paklaida. :)
2014-01-11 16:14
Regitroj visada randa priezasti kaip tave ispist
1829 / 0
2014-01-11 16:14
2014-01-11 15:58 rašė: Negalima viršint 50, jei nėra ženklų didesnio ar mažesnio greičio apribojimo. Tai taip ir gaunasi 40 su viršum.
2014-01-11 16:05 rašė: galima virsyti iki 8 km/h ir negalima vaziuot leciau nei 15km/h nei kaip nurodyta tai jai zenklas 50 tai galima vaziuot nuo 35 iki 58 km/h
is kur tokie skaiciai?o paprastam kelyje kur galima 90 vaziuot, tai kiek maziausiai vaziuot galima?kiek zinau, tai tik autostradoj yra minimalus greitis
2014-01-11 16:17
Na jo, ten visada ras prie ko, ypač jei ne nuotaikoj dar instruktorius.
O apie minimalų greitį - taip tiesa. Per lėtai irgi negalima važiuot, nes stabdai eismą.
2014-01-11 16:17
prisikabint *
2014-01-11 16:19
2014-01-11 15:58 rašė: Negalima viršint 50, jei nėra ženklų didesnio ar mažesnio greičio apribojimo. Tai taip ir gaunasi 40 su viršum.
2014-01-11 16:05 rašė: galima virsyti iki 8 km/h ir negalima vaziuot leciau nei 15km/h nei kaip nurodyta tai jai zenklas 50 tai galima vaziuot nuo 35 iki 58 km/h
2014-01-11 16:14 wagen rašė: is kur tokie skaiciai?o paprastam kelyje kur galima 90 vaziuot, tai kiek maziausiai vaziuot galima?kiek zinau, tai tik autostradoj yra minimalus greitis
nu kai pries 5 metus laikiau teises tai buvo tokia taisykle kad maziau 15 km/h vaziuosi bus kritine klaida ir jai virs 8 km/h visisi kritine bet cia gal autostradoms netaikoma o tiik miestui tiksliai nezinau
2014-01-11 16:22
Tam ir yra leistinas maksimalus greitis. Jo reikia neviršint, o kiek per mažai tiksliai nežinau, bet ir per lėtai negalima.
Dabar girdėjau keičiasi dėl to ekologiško vairavimo, kad bus galima ir įsijungt laisvą, ir galima aikštelėj ne 3 kartus jungt atbulinį, o neribos skaičiaus. Ar tiesa dėl to atbulinio?
2014-01-11 16:24
Gal kas zinot kas kokia masina parduoda aplink Elektenus?
2014-01-11 16:25
2014-01-11 16:22 rašė: Tam ir yra leistinas maksimalus greitis. Jo reikia neviršint, o kiek per mažai tiksliai nežinau, bet ir per lėtai negalima.
Dabar girdėjau keičiasi dėl to ekologiško vairavimo, kad bus galima ir įsijungt laisvą, ir galima aikštelėj ne 3 kartus jungt atbulinį, o neribos skaičiaus. Ar tiesa dėl to atbulinio?
tai ir anksciau neribavo atbulinio skaiciaus kiek pamenu bet kiek pamenu parkuojantis tai du kartus atbulini kai T forma irgi du kartus atrodo o daugiau ir neprireikdavo
2014-01-11 16:26
Na iš tikrųjų tai kol kas leido 2 kartus įjungt, įjungsi 3 kartą ir kritinė. Įdomu ar keisis kažkas.
1829 / 0
2014-01-11 16:26
2014-01-11 16:17 rašė: Na jo, ten visada ras prie ko, ypač jei ne nuotaikoj dar instruktorius.
O apie minimalų greitį - taip tiesa. Per lėtai irgi negalima važiuot, nes stabdai eismą.
tokiais atvejais privalai sustot ir praleist uz saves susidarusi spusti, ka nieks nedaro, bet tokio kaip minimalaus greicio ribojimo nera
2014-01-11 16:28
2014-01-11 16:17 rašė: Na jo, ten visada ras prie ko, ypač jei ne nuotaikoj dar instruktorius.
O apie minimalų greitį - taip tiesa. Per lėtai irgi negalima važiuot, nes stabdai eismą.
2014-01-11 16:26 wagen rašė: tokiais atvejais privalai sustot ir praleist uz saves susidarusi spusti, ka nieks nedaro, bet tokio kaip minimalaus greicio ribojimo nera
tai gatvej tave mentas nestabdys aisku ir nebaus bet regitroj yra toks bajeris ir tikrai zinau instruktorius kelis kart sake nes buna panales tamposi su antra pavara 30 km/h nes bijo greiciau vaziuot
2014-01-11 16:31
Vairuotojui draudžiama:
140.3 važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą.
2014-01-11 16:33
2014-01-11 16:22 rašė: Tam ir yra leistinas maksimalus greitis. Jo reikia neviršint, o kiek per mažai tiksliai nežinau, bet ir per lėtai negalima.
Dabar girdėjau keičiasi dėl to ekologiško vairavimo, kad bus galima ir įsijungt laisvą, ir galima aikštelėj ne 3 kartus jungt atbulinį, o neribos skaičiaus. Ar tiesa dėl to atbulinio?
Ką reiškia "įsijungti lasivą"? Čia jeigu jie įžvelgia ką nors gero ir ekologiško tai de bi lai. Kas liečia ekologija, riedant su įjungta pavara, nutraukiamas kuro įpurškimas, kadangi variklis sukasi nuo ratų. Tuomet kuro suvartojimas lygus 0 l/km. Jeigu laisvą pavarą naudosit, variklis naudos kurą. Tai ekologijos atžvilgiu leisti riedėti su laisvą pavarą...
O dėl pačio važiavimo, stabdyti reikia daugiau tik varikliu. Ir tai reikia išsiūgdyti kaip refleksą. Aš tikiu, kai geras sausas kelias ir lygus, tai gal ir nepajausi baisiai skirtumo ar laisva ar su pavara stabdysi. Gal lietuvoje ir nėra tokių kelių, bet pabandytum leistis su laisva pavara kur nors alpėse, tai stabdžiai taip greitai užkeptų... Plius austrodase ar kur visalaik stabdoma su įjungtu bėgiu, nes yra rizika apsisukti (ypač senose autose, kai ABS nebūdavo). Nu žodžiu, kaip tik reik ugdyti važiavimą, kad maksimaliai išlaikyt bėgį įjungtą.
2014-01-11 16:36
Na nežinau kodėl jie taip sugalvojo, nes visada buvo stabdymas įjungtu bėgiu, o dabar kaip supratau keisis.
2014-01-11 16:37
Gal bus kažkokių išimčių dėl kalnų, kad neužkaistų kaladėlės pastoviai stabdant.
2014-01-11 16:49
cia del to ekonomiskumo tai vapsie apsurdas nu nx kaip zmogui patinka taip vazuoja jai jis kurui pinigu turi tai nx jam tas ekonomiskumas tada? ir del to laisvo tai cia irgi bus pzdc issivaizduokit ziema plikledis didele nuokalne blondine uz vairo greitis kokiu 80 laisvas begis ir pastabdo normaliai...
2014-01-11 16:54
2014-01-11 16:22 rašė: Tam ir yra leistinas maksimalus greitis. Jo reikia neviršint, o kiek per mažai tiksliai nežinau, bet ir per lėtai negalima.
Dabar girdėjau keičiasi dėl to ekologiško vairavimo, kad bus galima ir įsijungt laisvą, ir galima aikštelėj ne 3 kartus jungt atbulinį, o neribos skaičiaus. Ar tiesa dėl to atbulinio?
2014-01-11 16:33 rašė: Ką reiškia "įsijungti lasivą"? Čia jeigu jie įžvelgia ką nors gero ir ekologiško tai de bi lai. Kas liečia ekologija, riedant su įjungta pavara, nutraukiamas kuro įpurškimas, kadangi variklis sukasi nuo ratų. Tuomet kuro suvartojimas lygus 0 l/km. Jeigu laisvą pavarą naudosit, variklis naudos kurą. Tai ekologijos atžvilgiu leisti riedėti su laisvą pavarą...
O dėl pačio važiavimo, stabdyti reikia daugiau tik varikliu. Ir tai reikia išsiūgdyti kaip refleksą. Aš tikiu, kai geras sausas kelias ir lygus, tai gal ir nepajausi baisiai skirtumo ar laisva ar su pavara stabdysi. Gal lietuvoje ir nėra tokių kelių, bet pabandytum leistis su laisva pavara kur nors alpėse, tai stabdžiai taip greitai užkeptų... Plius austrodase ar kur visalaik stabdoma su įjungtu bėgiu, nes yra rizika apsisukti (ypač senose autose, kai ABS nebūdavo). Nu žodžiu, kaip tik reik ugdyti važiavimą, kad maksimaliai išlaikyt bėgį įjungtą.
tai regitroj neleisdavo isvis jungti lasivos pavaros nei redet nei kai stabdai pries sfesofora sake su ijungta pavara stabdyt ir jai jau pasukos mazeja iki 1000 tai perjungi i zemesne pavara ir vel stabdai ir man tia buvo nesuprantama kodel pries sankryza ar sfesofora vaziuojant 40km/h negalima ismint sankaba ir kartu stabdziu pedala ir stabdyt kai zinau kad stabdysiu iki sustojimo vistiiek greitis mazas nors ir butu ledas nieko blogo neatsitiktu bet jie neleisdavo reikejo spaust stabdi visa laika toligiai stabdyt ir tuo pat metu metis pavaras i zemesne o ka jau apie redejima su laisva pavata tai isvis neleisdavo nors sita tai ir pats pritariu nes kai buna tevas nuo kokio dydelio kalno paleidzia masina laisvai redet kai greitis apie 100 tai labai nestabiliai masina stovi ant kelio net ir man pora kartu isjungdavo pavara :D vaziuoju nuo kalno su 5 pavara ir atleides pedalus kad redetu su apsukom variklio tik jauciu kai greitis pradeda kilti ir masina nestabili ziuriu tevas pavara isjunge man zjbs sakau axujel :D
2014-01-11 16:55
2014-01-11 16:49 rašė: cia del to ekonomiskumo tai vapsie apsurdas nu nx kaip zmogui patinka taip vazuoja jai jis kurui pinigu turi tai nx jam tas ekonomiskumas tada? ir del to laisvo tai cia irgi bus pzdc issivaizduokit ziema plikledis didele nuokalne blondine uz vairo greitis kokiu 80 laisvas begis ir pastabdo normaliai...:lol:
todel ir neleidzia laisva begi jungti regitroj nes vienas gal moka tinkamai nauduotis tuo o kokia blondine taip ir padarys kaip pasakei per plikledi ant greicio ipis laisva
2014-01-11 17:11
2014-01-11 16:49 rašė: cia del to ekonomiskumo tai vapsie apsurdas nu nx kaip zmogui patinka taip vazuoja jai jis kurui pinigu turi tai nx jam tas ekonomiskumas tada? ir del to laisvo tai cia irgi bus pzdc issivaizduokit ziema plikledis didele nuokalne blondine uz vairo greitis kokiu 80 laisvas begis ir pastabdo normaliai...:lol:
2014-01-11 16:55 rašė: todel ir neleidzia laisva begi jungti regitroj nes vienas gal moka tinkamai nauduotis tuo o kokia blondine taip ir padarys kaip pasakei per plikledi ant greicio ipis laisva
koks vyrukai skirtumas gi visi turit tas teises nera ko cia prakaituot
2014-01-11 17:16
ir kai zenklas 50 tai jo galima turbut vaziuot 58, nes kai virsiji 10km/h tai mentai gali tik ispejima duot.

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti