Jau 29-ąjį kartą rengiamas tarptautinis „Press ralis“ pastaraisiais metais išgyveno kokybinį renesansą ir ėmė traukti ne tik žurnalistus, profesionalius sportininkus, bet ir entuziastus, nebijančius į varžybas atvažiuoti unikaliais, brangiais superautomobiliais. Šiemet čia vėl bus galima išvysti tuziną „Porsche“, naujausius karštuosius hečbekus, yra tikimybė pirmą kartą „Press ralio“ istorijoje pamatyti ir „Ferrari“. 
Arklio galių bus daugiau nei 1006 km lenktynėse
Per beveik tris dešimtmečius iš linksmo žurnalistų važinėjimo į tarptautines, aukšto lygio mėgėjiškas lenktynes išaugęs „Press ralis“ yra unikalus renginys Lietuvos automobilių sporto kalendoriuje. Nors jis nepriklauso jokiam čempionatui, čia dalyviai nevažiuoja rinkti taškų: plačiai žiūrint, tai tėra pavienės savaitgalio lenktynės. Jos pritraukia išskirtinę publiką su dar išskirtinesniais automobiliais. Visos dalyvių vietos čia užpildomos vos per kelias dienas. Į šių metų gegužės 31–birželio 1-ą dienomis vyksiantį renginį užsiregistravo beveik 90 ekipažų. Jų automobilių parkas nustebins ne vieną. 
Kadaise automobilių sporte populiariausi buvo BMW markės modeliai, o dabar juos keičia „Porsche“. Šis prabangių sportiškų automobilių prekių ženklas karaliaus šių metų „Press ralyje“: iš viso bus net 11 „Porsche“ modelių, tarp jų – ir naujausi, greičiausi 911 GT3 RS. Ne pirmus metus šiame ralyje dalyvaus pasaulio ralio čempionato homologacijai sukurti „Toyota Yaris GR“: jų lenktyniaus net 6. Netrūks ir BMW, tarp kurių – naujausi „M4 Competition“, važiuos netgi „X5 M Competition“, bus galima išvysti didelę dalį „Audi RS“ linijos: naujausius RS3, RS6 modelius. 
Vienas dalyvis svarsto M serijos BMW ralyje iškeisti į „Ferrari“. Jeigu pasitreniravęs „Nemuno žiede“ įsitikins, kad tokiu galingu ir plačiu automobiliu važiuoti vietomis sulėtintose trasose bus patogu, didelė tikimybė, kad pirmą kartą išvysime tikrą superautomobilį. 
Vienintelė vieta, kurioje saugu ir įdomu su išskirtiniu automobiliu
„Man tai yra pats kokybiškiausias automobilių sporto metų renginys. Daug koncentruoto veiksmo, žavingos trasos ir įdomūs automobiliai. Jeigu palygintume su alternatyvomis, skirtumai – kaip ant delno: pavyzdžiui, slalome ar „Street Race“ varžybose tėra viena trasa, kurioje tu praleidi visą dieną, o „Press ralyje“ dvi dienas išbandai 20 skirtingų trasų. Jos pritaikytos geresniems automobiliams, su kuriais būtų gaila važiuoti kitur: ten, kur didesnė rizika juos apdaužyti ar sulaužyti“, – aiškino Vytautas, turintis tiek A lygos ralio, tiek ir mėgėjiškų varžybų patirties, dažniausiai atkeliaujantis į „Press ralį“ greitais BMW markės automobiliais. 
Lietuvos mini ralio čempionatas persikėlė ant žvyro, taigi „Press ralis“ liko vieninteliu ant asfalto vykstančiu ralio formato renginiu mėgėjams. Organizatoriai renkasi saugesnes, geresnės būklės trasas, varžybos vyksta miestų gatvėmis, autodromuose, kartodromuose. 
„Aš manau, kad „Press ralis“ yra saugesnis už kitus renginius. Jis įdomus, nes čia reikia įveikti daug rungčių: niekada nežinai, kas bus toliau. Tokiam renginiui nėra vieno universalaus, viskam tinkančio automobilio: vienose trasose pranašūs bus greiti ir galingi superautomobiliai, kitose – maži, silpnesni ir vikrūs hečbekai, taigi čia galima lenktyniauti tuo, ką turi, ir džiaugtis lenktynėmis. Bus įdomu ir bus pakankamai konkurencijos“, – aiškino „Porsche“ entuziastas Vytas Bilinskas, kurį reikėtų kaltinti dėl šios markės populiarumo renginyje. 
„Press ralis“ išsiskiria trasų įvairove: nuo greitų žiedinių ruožų, aerodromų, kur visu grožiu gali atsiskleisti „Porsche“, „Audi RS“ ar BMW M galiūnai, iki siaurų slalomų, kuriuose didelius ir plačius automobilius gali palikti uodegoje tokie mažyliai kaip „Mazda MX-5“. Gausu ir visų jėgas sulyginančių vidutinio greičio autodromų bei kartodromų, kur vairu reikia dirbti labiau nei pedalais. 
Koks automobilis tinkamiausias?
Nors, kaip sakė Vytas Bilinskas, universalių mašinų, kurios tiktų viskam, nėra, vieno modelio populiarumas ne iš piršto laužtas. Ne pirmus metus čia galima atkreipti dėmesį į „Toyota GR Yaris“ gausą. Šiemet tokių visais ratais varomų, galingų, tačiau mažų karštųjų hečbekų, sukurtų taip, kad atitiktų pasaulio ralio čempionato homologacijos reikalavimus, bus net 6. 
„Šis automobilis pritaikytas tokioms varžyboms. Jis ganėtinai lengvas, greitas, varomas visais ratais, turi normalų rankinį stabdį. Jis nėra pigus, bet kaip už tokią kainą – labai geras, turint omenyje tai, kaip jis buvo kurtas, kiek įdomių sprendimų jame pritaikyta ir kiek į jį buvo investuota“, – aiškino su „GR Yaris“ prieš trejus metus „Press ralį“ laimėjęs Dainius Leonavičius. Šiemet jis vėl grįš prie šios ikonos vairo. Beje, šiam patyrusiam žurnalistui tai bus jau 15-asis startas su „Toyota“ markės automobiliais. 
Bus kur akis paganyti
Šių japoniškų automobilių taip pat bus daug, ir ne tik „GR Yaris“ modelių. „Press“ įskaitoje Matas Buzelis rungtyniaus su itin greitu MR2, Antanas Akučka atlėks su naujuoju „Toyota GR86“. Lenktynėse bus galima išvysti ir naująjį, gerokai pasikeitusį, sportiškesnį „Prius“.
Žiūrint į dalyvių sąrašą, dėmesį patraukia naujoji Kęstučio Taškūno, patyrusio „Press ralio“ vilko A klasės „Mercedes-AMG“ kišeninė raketa, „Sport“ įskaitoje laukia nuožmi modernių karštųjų hečbekų „Honda Civic Type-R“, „Hyundai i30 N“, „Volkswagen Golf GTI“ ir „Golf R“ kova, taip pat pasirodys „Renault Megane RS“. Žinoma, bus galima pamatyti ir ralio legendas – „Subaru WRX STi“, „Mitsubishi Lancer Evolution“. V8 riaumojimu nustebins „Ford Mustang“ ir „Lexus IS F“.
„Prieš 10 metų būčiau sakęs, kad „Press raliui“ labiausiai tinka mažas ir vikrus automobilis, nes tuomet buvo daug slalomų. Aš su „Nissan Almera GTI“ laimėdavau varžybas prieš gerokai galingesnius varžovus. Dabar trasos tapo greitesnės, susuktų slalomų mažiau, galimybės gerai pasirodyti „Press ralyje“ atsivėrė visiems automobiliams“, – kodėl taip prasiplėtė dalyvių gama, paaiškino D. Leonavičius.