Straipsniai

Vietos kiemuose trūkumas neskatina mokėti už stovėjimo aikšteles (24)

Publikuota 2012-07-30

Vietos kiemuose trūkumas neskatina mokėti už stovėjimo aikšteles

Grįžtate pavargęs po darbo, įsukate į savo kiemą ir matote – priešaky nė vienos laisvos vietos automobiliui statyti. Dar geriau – parvažiuojate vėlai ir tikitės, kad pavyks kuo greičiau patekti į namus, tačiau nerandate vietos, kur galėtumėte palikti savo transporto priemonę. Tokios ar panašios situacijos – kasdienybė tiems vairuotojams, kurie gyvena didžiuosiuose šalies miestuose ir kurių namų kiemai yra seni, siauri, suprojektuoti prieš keliasdešimt metų, kai automobilių buvo daug mažiau.

 

Iš VĮ "Regitra" duomenų matyti, kad įregistruotų ir eksploatuojamų lengvųjų automobilių parkas Lietuvoje didėja: per I–ąjį šių metų pusmetį padidėjo 17 178 vienetais (1,56 proc.) iki 1 mln. 115 tūkst. 032. Vadinasi, vienam tūkstančiui gyventojui šalyje šiuo metu tenka vidutiniškai 348 automobiliai. Tai turi įtakos, kad gyventojai nuolat susiduria su problema, kur palikti stovėti savo transporto priemonę.

 

Autotransporto skelbimų portalo Autogidas.lt atliktos vairuotojų apklausos rezultatai atskleidė, kad beveik pusė vairuotojų nuolatos susiduria su automobilio statymo problema. Pasak jų, vietos trūksta, nuolat reikia ieškoti, kur automobilį galima palikti. Beveik penktadalis gyventojų su tokiomis problemomis nesusiduria tik dėl to, kad transporto priemones palieka garažuose arba nusipirktose stovėjimo aikštelėse. Dar apie trečdalį vairuotojų yra patenkinti, nes kol kas jų kiemuose vietos niekuomet netrūksta.

 

Paklausti, kaip sprendžia problemą, jei kieme vietos tikrai nėra, dauguma vairuotojų teigia paliekantys automobilius ant žolės. Trečdalis vairuotojų tokį sprendimą vertina skeptiškai, teigdami, kad ant žolės statyti transporto priemonių nederėtų, tačiau daugiau nei 60 proc. Autogidas.lt respondentų teigia nematantys kito sprendimo, nes alternatyvos nėra.

 

Apklausos rezultatai taip pat atskleidė, kad dauguma gyventojų nors ir susiduria su vietos automobiliams trūkumu, bet nėra linkę mokėti už stovėjimo aikšteles. Daugiau nei pusė (57 proc.) Autogidas.lt respondentų pasitaikius galimybei nepirktų ir nesinuomotų automobilio stovėjimo vietos. Dar trečdalis sutiktų nuomotis, likusieji stovėjimo vietą norėtų išsipirkti, jei ji kainuotų ne daugiau kaip 5000 Lt.

 

Autogidas.lt informacija

Komentarai:

lankytojas 2012-08-19 13:56:45
vieni ant kitu varo.tas blogai,tas blogai tik tvarkos niekada nebuvo ir nebus-todel kad daug kledaru kurie net nevaziuoja. dalis automobiliu su tranzitiniais nr pardavimui kiemuose stovi. vat is tu perpardaveju ir reiktu imti mokesti,taipat is tu kurie nevaziuoja o tik vieta uzima o ypac is tu po kuriais tepalo balos atsiranda- tik deja kur bus ta tvarka kai moteris policijos pareigune o kieme prie daugebucio trys automobiliai ir is ju du kazin ar tinkami eksplotuoti. ir taip elgesi tie kurie turetu ta tvarka priziureti, o kaimynas automobiliais prekiauja tai kieme po tris-keturis stovi o juk turi ir nuosava nama bet kieme jau nestato-juk prie daugebuciu paprasciau,pastatei ir stovi kol parduos
>>> 2012-08-07 08:17:36
tai gi as jau minejau kad valstybe is auto ir tai gauna pakankamai pajamu. pili kura akcizas tvarkai masina pvm visokie servisai vel tas pats. nuo bet kokios parduotos prekes ar paslaugos valstybe gauna litus! ydomu kas butu jei Lietuvoj nieks auto nebeturetu? speju kristume isvis i dar didesne skyle nes vien is kuro kiek surenka. kuo didesnis kamstis tuo daugiau degini. isvis gal mobilius tel dar apmokestinam? as tai skaitau kad mobilus tai cia jau prabanga ismanusis tel kai auto kainuoja o kiti ziurek ir po kelis turi net ir vaikai mazi nesiojas o auto tai dar ir teisiu reik ir pilnametystes. daro su tom auto kai europoj bet paemus kiek pvz vokietis uzdirba ir keik lietuvis tai tokios nesamones jau nejuokingos.
2012-08-03 09:50:09 2012-08-06 21:57:40
skiriu 2012-08-03 09:50:09 . o tu nepamastei kad ant kuro yra uzdetas nemazas akcizas, kuo daugiau vaziuoji tuo daugiau mokesciu moki.isskyrus kontrabandas bet cia kita valstybes problemine puse
as 2012-08-04 13:35:22
pritariu adaxs, aisku negerai krauti papildoma nasta ant kupros,bet tegul nors padaro kaip uk- auto registruota tavo vardu ir moki keliu mokesti,ir nieks neklaus ar ji vaziuoja,parduota ar darkas-yra ir moki.greitai antstoliai tokius patvarkytu ir autoparkas sumazetu
adaxs 2012-08-04 10:41:27
gera ideja padaryti senamiesti ir centra mokama ,neskaitant viesaji ir spec transporta ir masinu sumazetu,jus dar gerbemieji nepaminejot kiek masinu kiemuose stovi kurios isvaziuoja tik kelis sykius per metus o kiti laiko pasigrozejima per savo langa kaip nuosavybe,pinigu kurui neturi ir ne aisku ar tures,bet auto prie langu,padarytu valdzia-masinas kurios be draudimo ar teh apziuros ispetu karta o kita nutemtu gal tikrai ir apmazetu masinu 'zombiu'
>>> 2012-08-03 19:25:27
kai padarys normalias aiksteles tada ir gales apmokestint tipo mokekik uz tai kad jom naudojates o kai kiemas suspasutas ir gatves su tokiom dobem kad pats vos ne iki kelenu gali ilyst tai nematau reikalo moket. dabar sakysit tipo tegu tvarko namu valdybos kiemus jusu kiemas jus tvarkot? tai ok musu kiemas musu bedos tad ir litu ner uz ka maket. beto jau butas kiekvienas moka zemes mokesty pagal kvadratura. o kad tipo auto cia ale kaskoks patogumas uz kury moket reik tai jei nezinojot ir mokam. draudimai tech apziuros kura ir pilt reik techninis + aptarnavimas ir nuo viso sito valstybe jau pasiema % kiek uz kura kiek uz visas dalis kur perkamos.
> 2012-08-03 14:48:03
Apie automobilius kalbam. Apie orą teršiančius, kiemus uzgriozdinančius, naftos produktus vartojančius metalo gabalus. Nemaišykim paprastų gyvenimiškų dalykų ir patogumų, be kurių galėtum (jei norėtum) gyventi ;)
to paskutiniam 2012-08-03 10:34:33
tau jo viska apmokestintum kad net namuose nusimyzt nebutu galima
>to kaimietis 2012-08-03 09:50:09
Yra nuosavi automobiliai ir automobiliai darbui. Dėl darbinių auto sutinku, reikia, kad mokesčio nebūtų ar mažesnis galbūt.
O dėl nuosavų - mokėkit ir tik greitai :). Žmona su vyru važiuoja į darbą vos ne į tą pačią vietą, išlaiko dvi mašinas, kura pila, draudima perką, nori prisiparkuoti kuo arčiau laiptinės, kad toli nevaikščioti - mokėkit :).
Kada vasarą kad ir prie +30 persėsi ant dviračio, o žiemą į viešajį transportą, nebus problemų jokių ;).
Padaryčiau dar ir važinėjimą mieste apmokamą, išskyrus viešajį ir spec. transportą :). Miestas švaresnis būtų, mažesnis eismas. Nelabai suprantu ko čia dėjuojat, gražiai ir patogiai gyventi norit - mokėkit !!! Kai patogumų atsisakysit, tai ir verkšlenti nereikės, bet juk neatsisakysit, kaip save gali apsiriboti ? Vadinasi turėsit mokėti ;)
vilnietis 2012-08-02 14:58:48
Benzino, komunaliniu mokesciu, maisto produktu kainos jau varo is proto o uzdirbti pinigeli daros vis sunkiau, kas dar uz ka gali moket?.. Aplink vien elgetos saujeles apsiputusiu turciu neskaitant.
to kaimietis 2012-08-01 15:04:22
beja 5lt tik vienam auto antro kaina 250lt.
to kaimietis 2012-08-01 15:02:33
matos kad tu kaimietis. ok jei tau is darbo nusikalus nera kas veikt 20km parmint karsta (+30) ar salta (-20) diena. tipo kiemuos neleist statyt masinu o daryt parkingo zonas? kur tu tas zonas padarysi? nugriausi gal kiekvienam rajone po kokius 3-4 daugiabucius??? nera vietos kur ka daryt tera viena iseitis mazint zolynus kuriu nauda tera kad suo nusisikt gali ir daryt aiksteles. su tavo tokiom vizijom reik nugriaut istisus miestus ir pjektuot viska is naujo. del apmokestinimo jau ir tai klaipedot ismaste metam 5lt jei turi teise gyvent to namo kieme o jei ne val 1-3lt berots. krc i svecius nuvaziavai mokek litus. nuvaziavai pas koki klienta pagal iskvietima darbams mokek litus! per diena uzdirbi 200 lt daleiskim o uz stovejima sumoki dar 8-24lt. zek gal 100 tegauni per diena ar maziau ir jau sumoki ketvirti algos kad galetum pas klienta nuvaziuot dirbt. o gal ir su dviraciu sakai vaziuot? ir irankius vezdis koki vezima prsikabinus viska? man rodos daugiau pletot nereik kokia nesamone gaunas.
kaimietis 2012-08-01 14:31:19
Žmonės verkia, kad kuras brangus, bet kiemuose vietos nėra, ryte didmesčiuose kamščiai :)
Mažos mat aikštelės. Sutinku, prie daugiabučių jos nėra didelės, bet gal taip geriau ? Turit žalią zoną, yra kur vaikam žaisti, gražu galų gale (jei prisižiūrit). Būčiau architektu, iš viso neleisčiau jokių parkavimo aikštelių prie daugiabučių :). Tam yra parkingai ir juos padaryčiau dar mokamais, nes didmiestyje kaip šeima, taip 2-3 automobiliai. Norit gražiai gyvent - susimokėkit.
O vasarą galų gale ant dviratuko galima sėsti, ypač jei darbas iki 20km į vieną pusę. Ir savijauta gera, forma, kuras/draudimas nekainuoja, vieni privalumai :)
gince 2012-07-31 20:19:38
idomu ar kokiam niujorko Manhattan" rajone visi tilptu su tais auto todel ir varineja pilna taksu " metro" ir tt
to gince 2012-07-31 12:26:10
Pats sakai ten stovinciu masinu beveik nera tai ten ir gerai gali pasistatyt ta masina ir ten jau visai kitas miesto lygis turi zmones ir tuos savo nuosavus namus ir pns o jei dangoraiziuose gyvena tai buna garazai velnias zino kiek aukstu ir kokio dydzio o lietuvoi nevisi ir gali ipirkti tuos nuosavus namus bet cia del tu aiksteliu yra dar vienas dalykas o jei koks gaisras o aikstele maza ir masinom uzkista tai ka tokiu atveju daryti? per masinas vaziuoti?
gince 2012-07-31 01:04:55
oi ne mm ,o metrai:)
gince 2012-07-30 23:45:24
diena prie pat pasistatau laisvu vietu yra,o vakare tai tenka pavaziuot 100-150 mm ir ten is zolyno padaryta neoficeli aikstele ten vietos sociai ,cia fabai:) o siaip kas dejuoja tai paziurekit koki niujorka dangoraiziu kvartala kur milijonai gyventoju o stovinciu masinu beveik nera .miestas visalaik siknaskile norit savo auto glostyt palei duris pirkit nama ,ar vienkemi ir tt o nedejuokit
to Neturiu problemu 2012-07-30 20:12:12
tu turbut nesi megines didint tos aiksteles? visu pirma reik visu gyventoju sutikimo man rodos. kiek procentu pensininku manai pasirasys kad sumazintu zalia plota? poto reik savivaldybiu leidimu del kiekvieno susikto medzio kury reiktu iskirst! planus reik daryt litus moket kist kad patvirtintu ir duotu leidima. cia tau ne taip sau atejau iskasiau zole asfaltu ispyliau valio aikstele.
To HATER 2012-07-30 17:32:48
Nu va, o as gyvenu slbd o masina laikau rasytes gatveje silainiuose
HATER 2012-07-30 16:55:29
nu tai matai aisku galima jas didinti bet uz kieno pinigus? uz gyventoju kurie gyvena tuose kiemuose bet va mano atveju privaro is kitu kiemu tai dar daugiau privaris tai kam man moket uz aikstele kad is kitu kiemu pasistatyti
Pas mane 2012-07-30 16:40:11
Pas mane tai jai pastatysi masina ne kaip reikia ryte rasi pradurta padanga.
Neturiu problemu 2012-07-30 16:31:05
daugeliu atveju manau galima perdarinet senus kiemus, kad visiem butu gerai (ir saligatviai ir zalio ploto ir aiksteles pakankamos). Nes apauge krumai ir medziai tik siukslem rinkti, o naudos is to niekam. Labiau padesiantis sprendimas manau butu pirkimas masinos pagal galimybes (parkingas i ta pati ieina), o ne sharanus ir A6...
Ech tie lietuviai.. 2012-07-30 15:58:53
As gyvenu Kaune ir pastoviai si problema yra kuri mane baigia uzknysti. Centre aplamai darbo metu kiemai pilni masinu nera kur net palikt gyventojam masinu o gruda i kiemus masinas nes tada jiems nieko nekainuoja, nes gatves mokamos po 2-3lt uz valanda. O taip pat si opa yra ir silainiuose bet jau tada kai zmones grizta po darbu, ir pabaigai palikite telefono numeri uz lango, tada ir kitiems bus geriau, kad nereikes jusu gaudyti ir jums nes supyke zmones gali padanga pradurti ar dar ka, tad bukim kulturingi ir gerbkime vieni kitus. Aciu.
HATER 2012-07-30 15:24:22
Bent jau pas mus kieme nera maza aikstele bet kad visi labai mandri ir statosi viduri aiksteles ir dar is kitu kiemu o dar jeigu buna daugiau masinu ar kada ziema tai kartais ir dviem eilem susistato o normaliai pasistatyti tai jau tegu statosi prasciokai dirbantys ir pns buna kad ir prie pat masinos priekio pasistato o jei reikia anksti i darba vykti o is velnias zino kokio kiemo uzstate masina tai ka tada reikia daryt? neieskosi po visa miesta kas uzstate kol patiems taip neatsitnka arba kol niekas biski nestuktelna isvaziuodamas niekas nesusimasto kad reikia normaliai pasistatyti tokia jau ta lietuva

Vardas:
El. paštas:
Saugos kodas:


Pakeisti paveiksliuką
captcha

Paieška straipsniuose

Autogidas.lt informacija: +370 5 207 5057
Darbo laikas: I-V 08:30 - 17:00
Allegro grupės dalis